PROCES VYŘIZOVÁNÍ EXTERNÍCH STÍŽNOSTÍ
Společnost VIA Outlets si klade za cíl podnikat eticky a udržitelným způsobem.
Pokud však máte jakoukoli stížnost nebo pochybnost ohledně jakéhokoli rozhodnutí nebo jednání společnosti VIA Outlets, jejích zaměstnanců nebo zástupců v tomto ohledu, můžete svou stížnost sdělit prostřednictvím tohoto zabezpečeného komunikačního kanálu: [email protected].
Podání stížnosti je důvodné vždy, pokud dojde k některému z následujících typů pochybení:
o spáchání trestného činu;
o nesplnění zákonné povinnosti;
o ohrožení zdraví a bezpečnosti;
o poškození životního prostředí;
o společensky nepřijatelné chování (například rasismus, sexismus nebo jakýkoli druh diskriminace).
o porušení hodnot a zásad společnosti VIA Outlets uvedených v zásadách společnosti VIA Outlets, včetně úplatkářství a korupce;
o finanční podvody nebo špatné hospodaření;
o chování, které by mohlo poškodit pověst nebo finanční prosperitu společnosti VIA Outlets, nebo neetické chování;
o záměrné zatajování jakýchkoli informací týkajících se výše uvedených skutečností.
Svou stížnost můžete podat jakoukoli formou, ale opravdu by bylo užitežné, kdybyste se podělili o konkrétní fakta. Každá stížnost podaná tímto způsobem bude brána vážně a bude prošetřena naším manažerem pro dodržování předpisů (Compliance manager). Zajistíme, aby vaše stížnost byla vyřízena při zachování důvěrnosti tak, aby vaše totožnost zůstala utajena (pokud to bude možné a pokud si to budete přát) a abyste byli chráněni před jakýmkoli odvetným nebo poškozujícím opatřením.
Tento komunikační kanál pro podávání stížností mohou využívat pouze osoby, které nejsou přímo zaměstnanci nebo přímí spolupracovníci společnosti Via Outlets (tj. externí právnické a fyzické osoby).
Pro vaši informaci uvádíme postup, kterým se společnost VIA Outlets řídí v případě podání stížnosti:
Krok 1 (nahlášení)
Stížnost můžete nahlásit písemně prostřednictvím e-mailové adresy: [email protected]. Do 7 dnů od data podání stížnosti obdržíte potvrzení o jejím přijetí.
Krok 2 (potvrzení oprávněnosti a šetření)
Manažer pro dodržování předpisů/Compliance manager společnosti VIA Outlets vás bude informovat o tom, zda bude vaše stížnost prověřena, a o vašich právech v průběhu celého procesu.
Interní šetření provede manažer pro dodržování předpisů/Compliance manager společnosti VIA Outlets nebo v případě potřeby vedoucí právního oddělení/Head of Legal. Budete dostávat aktuální informace o stavu vaší stížnosti a manažer pro dodržování předpisů/Compliance manager společnosti VIA Outlets si od vás může vyžádat další podrobnosti a je oprávněn v případě potřeby provést další šetření za účasti interních nebo externích stran (v závislosti na povaze stížnosti). Upozorňujeme, že tento komunikační kanál není obecným ani komerčním informačním kanálem ani kanálem pro podávání komerčních stížností zákazníků. Jakékoli obecné nebo komerční dotazy vznesené prostřednictvím tohoto kanálu nebudou řešeny manažerem pro dodržování předpisů/Compliance managerem VIA Outlets, ale budou předány příslušnému oddělení, které se danou problematickou zabývá. S obecnými nebo komerčními dotazy se obracejte na [email protected].
Krok 3 (vystavení zprávy)
Po uzavření šetření budou zjištění a doporučená řešení před vydáním závěrečné zprávy společně přezkoumána manažerem pro dodržování předpisů VIA Outlets a vedoucím právního oddělení.
O výsledku šetření budete informováni, jakmile bude zpráva hotová. Za normálních okolností se společnost VIA Outlets snaží uzavřít proces přezkoumání a vyšetřování stížností do 3 měsíců od data podání (v případě složitějších záležitostí může tento proces trvat déle).
Vezměte prosím na vědomí, že v případě potřeby budou přijata nezbytná opatření a v odůvodněných nebo požadovaných případech budou informovány příslušné orgány.
* Chcete-li odeslat anonymní e-mail, můžete si vytvořit anonymní e-mailový účet na jakékoli bezplatné platformě, např. https://protonmail.com.
Nemůžete se dočkat, až se dostanete k těm nejlepším nabídkám?